torstai 10. toukokuuta 2012

Ensimmäinen haaste!

Hihii, kymmenen lukijaa tuli täyteen :)! Se on hassua, miten pikkunenkin juttu piristää päivää! Ja nyt niitä päivän piristyksiä tarvitaankin: mulla on joku kummallinen musikaalin jälkeinen masennus tai sitten pelkästään musikaalin jälkeinen väsymys, mutta tuntuu, että energia on valunut jonnekin kauas mun ulottumattomiin. Myös allergialääkitys on melko väsyttävää ainetta, liekö siinäkin syytä...
     Tänään mun päivää piristi myös ensimmäinen saamani blogihaaste! Jänskää, mähän oon ihan jo melkeen oikea bloggari :D. Tämä haaste tuli Viiviltä ja lähtee Laamalle ja Martsalle (ohjeet alempana)!


1. Suurin haaveesi? - Tällaiset suurin sitä suurin tätä -kysymykset on sitten hankalia! Mä oon vähän liian pinnallinen ihminen, jotta voisin olematta tekopyhä sanoa toivovani "maailman rauhaa" ja sellainen henkilökohtainen yksittäinen toive on tosi vaikea nimetä. Kaikki suuret haaveni (niitä on roppakaupalla!) yhteen lauseeseen tiivistäen: Haaveilen, että voisin elää pitkän, terveen ja hyvän elämän onnellisena rakkaiden ihmisten kanssa tehden kaikkia niitä asioita, joita kussakin elämänvaiheessa pidän itselleni tärkeänä. Vau, toi oli jo aika taidokasta >:D.

2. Jokin tapa, minkä haluaisit muuttaa? - Kynsien pureskelun haluaisin lopettaa!

3. Missä näet itsesi kymmenen vuoden kuluttua? - Olen silloin 27 vuotias, joten toivon, että mulla olisi perhe (ihana mies ja suloinen lapsi), työ josta pidän (ja josta saa kivan palkan :D) ja viihtyisä, tilava asunto jossain päin jotain maata :D. Tämä vastaus kaipaa enää sitä "ja sitten kultainen noutaja ja farmariauto" -jatkoa, mutta vältetään nyt ne kliseet, niitä kun tämä haaste on muutenkin mun osalta täynnänsä...

4. Lempparijätski? - Ou, tää on paha, mä kun tykkään kaikista :D! Mutta ehkäpä jotain suklaista ja pähkinäistä se on... Suklaanougat, Magnum Gold, Aino Ihana Maitosuklaa tai Aino Vanilja & Valkosuklaan kuiskaus voisivat nousta palkintopallisijoista taistelemaan...

5. Kumman valitsisit: Lottovoitto vai terve elämä? - Terveen elämän ehdottomasti! Vaikka oon rahan suhteen vähän ahne ( >:D), niin sairastuminen on ehkä sellanen asia, jota pelkään elämässäni eniten (tapahtuisi se sitten minulle itselleni tai jollekin läheiselleni)

6. Suosimasi vaatekauppa? - H&M! Enhän mä muualta koskaan mitään löydäkään :D

7. Onko sinulla salaisuus, mitä kukaan muu ei tiedä? - En oikein tiedä minkä voi luokitella salaisuudeksi, mutta uskon että ainakin muiden silmissä mulla on niitä vaikka millä mitalla! En ole kovin hyvä puhumaan omista tärkeistä asioistani muille, vaan yleensä keskustelut on aina yhtä syvällisiä "mitä tänään on ruokana?" -keskusteluja :D.

8. Korkokengät vai tennarit? - Arkena tennarit, mutta juhliin korkokengät. Tosin haluaisin kovasti käyttää korkkareita myös arkena, se olis sellaista arjen luksusta. Ehkä sitten kun olen iso (argh, mä vihaan sitku-asennetta!)...

9. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle? - Tämä on aina yhtä klassinen ja vaikea kysymys! Olettaen, että ihmisiä ei saa ottaa, ottaisin luultavasti jonkin hyvän kirjan, kivan mekon ja tulitikkuja. En varmaan edes yrittäisi millään tapaa selvitä siellä, mutta olon voi aina yrittää tehdä mukavaksi :D.

10. Jos saisit ilmaislahjaksi valita, ottaisitko tatuoinnin, rakennekynnet vai hiustenpidennykset? - Ottaisin rakennekynnet! Tatuointi olis liian pysyvä lahja, enkä tiedä minkä kuvan haluaisin ja hiustenpidennyksiä vastustan periaatteesta (ihailen ihmisiä, joilla on luonnostaan upea, pitkä ja tuuhea tukka), mutta rakennekynnet olis siistit ja varmaan ehkäisisi kynsien ihmeellistä lyhenemistä :O!

11. Koetko olevasi onnellinen? - Aika ajoin kyllä, mutta uskon, että voisin olla onnellisempikin. Myönnän, että stressaava ensimmäinen vuosi lukiossa ei ole ollut parasta aikaa elämässäni, pitäisi vaan oppia huolehtimaan enemmän itsestään (helpommin sanottu kuin tehty). En vain tiedä mitä onnellisuuteen minun kohdallani vaaditaan. Pitäisikö olla enemmän vapaa-aikaa? Enemmän ystävien seurassa? Elää terveellisemmin? Who knows.

Hahaa tulipa niin mun tyylinen "toisaalta, mutta sitten toisaalta taas" -pohdiskelu :D

Ohjeet haasteeseen:
  
 - Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Don't tag back to the person who has already tagged you. 

Kysymykset seuraa tässä:

1. Mikä olisi paikka jonne haluaisit matkustaa juuri nyt (rahasta riippumatta)?
2. Mitä toivoisit siltä kuuluisalta lampunhengeltä (kolme toivomusta)?
3. Mikä olisi kappale, jota kuuntelisit koko loppuelämäsi ajan?
4. Millaiset olisivat unelmakenkäsi?
5. Syyllistytkö koskaan johonkin seitsemästä kuolemansynnistä?
6. Viettäisitkö illan valitsemassasi seurassa mieluummin hienossa ravintolassa vai kotona kokkaillen?
7. Mokkapalat vai voisilmäpulla?
8. Mikä olisi hienoin taito, jonka haluaisit osata?
9. Mitkä viisi asiaa ostaisit, jos raha ei olisi rajoite?
10. Jos saisit valita, mikä eläin olisit mieluiten?
11. Millainen olet kiukkuisena?






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti