sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Minä ja mun mokkasiinit

Ihanan auringontäyteinen viikonloppu melkein takana! Meillä oli vuorossa serkun 12 v. synttärit, joten piha oli kovassa käytössä (pelattiin mm. pesäpalloa :D). Myös jokusen aikaa meni nenä koulukirjoissa (tosin siinäkin samalla koko ajan aurinkoa itseeni imien) - vika koeviikko lukion eka vuonna on nimittäin juurikin parhaillaan menossa...

 Viikonlopun asuna oli khakin vihreä hame (H&M), röyhelöpaita (Lindexiltä, ikivanha :D), mokkasiinit (Seppälä), punottu vyö (H&M), kukka (Ibero) ja kasa koruja ranteessa. Pidin tästä asusta jotenkin erityisen paljon, vaikka aluksi paidan lyhyehkö helma arveluttikin. Yleensä kun ne yltää tuonne sepaluksen puoleen väliin asti :D.

 
     Oi, mä rakastan noita röyhelöitä! Ne on niin mun näköiset :D. Ja pitsinen, kukkakuvioinen hiuskukka on päässyt kovaan käyttöön, sekin tykkää musta niin paljon ettei mitään rajaa!

Huomatkaa rannekoruun mätsätty kynsilakka :D!

     Enää viikko koulua, kyllä kelpaa :)! Leppoista sunnuntai-iltaa!

2 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä tosi kiva tyyli :) Melkoisen samanmoinen kun mulla, hihi, eli hyvä ! :D Kaikki noi rannekorut oli niin ihania !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos kovasti, itsekin tykkään siitä, vaikka se silloin tällöin paikkaansa hiukan hakeekin :)

      Poista