lauantai 8. syyskuuta 2012

My wonderful world of fashion

Heipsunkeikkaa taas pitkästä aikaa!
     Tauosta virkistyneenä lähdetään liikkeelle heti vinkeän pirteällä aiheella: uudella ostoksella, joka ei muuten ole mikään tavanomainen. Uskokaa tai älkää, olen ostanut värityskirjan! Kuka muu tykkäsi pienenä aina väritellä?! Mä tykkäsin ihan hirveästi (älkää edes kysykö montako kirjaa oon värittäny joka pikkuriikkistä kuvaa myöten :D), ja joskus aikaa sitten törmäsin parissa blogissa tähän pieneen ihmeeseen. Sitten se jäi unholaan, mutta nyt syksyn sateisten iltojen piristykseksi tilasin Nina Chakrabartin My Wonderful World Of Fashion -kirjan.



Oon jo ehtiny väritelläkin vähäsen... Kyllä sormet kutkuttelikin, kun odottelin pakettia vaikka kauan, vaikka sen piti vajaassa viikossa tulla!

1. Sisältä löytyy muun muassa The Nail Art Gallery, jossa pääsee mukavasti toteuttamaan värivisioitaan, jos ne ei omille kynsille onnistu (haha, hyvä siis mulle :D!)
2. Rusetteja <3
3. Omia muotisuunnittelijan kykyjä pystyy hyödyntämään Create-sivuilla
3. Ihanan mielikuvituksellisia kenkiä väritellessä sitä voi mielessään hykerrellä mielihyvästä, ettei niitä tarvitse oikeasti pukea omiin jalkoihin :D


Tää on kyllä ehdottomasti mun paras ostos pitkiin aikoihin! Nyt voin ilman noloiluja väritellä sadepäivinä, ja kirjan paksuuden perusteella voin sanoa, ettei sen täyttymisestä liian pikaseen ole ainakaan huolta :)
Leppoisan lapsellista lauantaita!

2 kommenttia:

  1. apua ei oo totta miten alkokaan tekee mieli munki hankkia värityskirja, ne oli kyllä ihan huippuja pienempänä! ja vielä vähän isompanaki.. :) ja ihanaa en ollukkaa huomannu että oot palannu bloggailun puolelle, kivaa :-) mutta mistä tilasit ton kirjan? löytyisköhän ihan vaan kirjakaupasta, tekis oikeesti mieli ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii tää on totisesti aivan ihana! :P tilasin kirjan bookplussalta, sain 20 % alennuksella, jei :D

      Poista