lauantai 31. maaliskuuta 2012

Kevätsukat

Villasukkainnostus iski taas, vaikka enää ei oikeestaan niille olekaan käyttöä... Ompahan ensi talveksi ihan uudet ja varmasti puhtaat sukat odottamassa :). Ja toisaalta, mä olen kyllä sellainen vilukissa, että joskus kaivan kesäisinkin villasukat kaapista...

Langan sain joululahjaksi äidin siskon perheeltä, väri on vähän turhankin klassikko, mutta lanka on materiaalina ihanaa! Pehmeää Nalle-lankaa, jossa on jojobaa ja aloe veraa mukana :).

 Päädyin tällä kertaa ihan vaan palmikkosukkiin, sellaisia mulla ei vielä ennestään ollutkaan... :). Ohjeen löysin Novitan sukkalehdestä (joululahja sekin...).


 
Ja valmiit sukat näyttääpi tältä!

 Tälläistä tällä kertaa, leppoista lauantai-iltaa :)!




5 kommenttia:

  1. Vau, tulipa ihanat sukat! :D tosi kauniin näköiset ja lanka näyttää mukavan pehmeältä. Kyllä mun ainakin tulee kaiveltua kaapista villasukkia joskus kesäisinkin ja tällä hetkellä ainakin on vielä koko ajan jotkut töppöset jalassa :-D Pitää muistaa Kreetallekin pakata parit villasukat mukaan ettei kylmä yllätä.. :D
    Kuinka kauan sulla menee yleensä tehdä sukkapari? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Ja hyvä etten oo ainoa kesävillasukkailija! :D Suosittelen todellakin ottamaan sinne Kreetallekin ne sukat, siellä voi olla viileät yöt! :DD Mulla vaihtelee hyvin paljon kuinka nopeesti saan sukat valmiiksi: joskus olen neulonut sukat yhdessä viikonlopussa, mutta näissä meni yli kuukausi :D Se riippuu täysin siitä, kuinka paljon on aikaa ja kuinka paljon on inspiraatiota :)

      Poista
    2. Huh, tosi nopeasti kyllä nopeimmillasi saat sukkaparin aikaiseksi! :-D Mulla taitaisi mennä semmoinen muutama kuukausi ainakin, ja silloinkin tuloksena olisi luultavasti kaikkea muuta kuin käyttämiskelpoiset jalanlämmittimet :D

      Poista
  2. oi vitsi miten ihanat sukat! :) millä ohjelmalla muokkaat kuvia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) Muokkaan kuvia Adobe Photoshop 7 (vanha, mutta hyvä :D), Picasalla ja yhdellä netistä löytyvällä ohjelmalla :).

      Poista