lauantai 3. maaliskuuta 2012

Vauhtiraitoja

Maalailin pari päivää sitten uudet kynnet, pitkästä aikaa! Mun kokeilunhalu ilmeisesti estää mua tekemästä sellaisia kynsiä, joista itse ihan erityisen paljon tykkäisin. Silti jollain tapaa näistä tykkään, vaikka nää ei olekaan oikein mun tyyliset, kummaa...


                          Koko kynnen lakkasin ensin oranssilla Lumene Natural Code -kynsilakalla.

              Koristukset lakkasin noilla kolmella (ikivanhalla, mutta vielä toistaiseksi toimivalla) lakalla.

Älkää katsoko mun taas lyhentyneitä kynsiä! Toivottavasti lakkaus pitäisi ne taas vaihteeksi vähän kauniimpina...

2 kommenttia:

  1. Tosi hieno ja erikoinen lakkaus! :-D Itellä tuppaa näkymään vaan semmosia tylsiä yksivärisiä kynsiä kun jo niiden aikaansaaminen vaatii multa kohtuuttoman suuria ponnistuksia :D etenkin oikean käden kynsiin on vaikeuksia saada sudittua tasaisesti sitä lakkaa (ilman mitään hienoja kuvioitakaan :D)

    Isoveljen häihin lakkasin pitkästäaikaa kynteni, alle punaista ja päälle läpinäkyvää, hopeisia hileitä sisältävää lakkaa :-) Pituudeltaan (..vai pitäisikö sanoa lyhyydeltään) mun kynnet on tällä hetkellä samaa luokkaa kuin sun, kirjoituksiin lukeminen on ne syönyt :D Nyt oon tosin saanut kuin ihmeen kaupalla pidettyä hampaani niistä erossa viikon ajan juuri tuon lakkauksen takia:-)

    Ah, tämän postauksen kuvat oli jotenkin erityisen maukkaan näköisiä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, mulla oli vielä joku aika sitten kanssa niin, että edes normilakkaus ei koskaan ottanut onnistuakseen D:! Mutta sitten rupesin vaan kerran koristelemaan, kun olin saanut kynteni pidemmiksi kasvatettua, ja nyt sitten musta on hirveen kivaa saada vaihtelua kaikkia koristeita tekemällä... Sen takia usein lakkaan lyhyitäkin kynsiäni, koska silleen pystyn pitämään sormet poissa suusta. Mutta auta armias jos on yksikin lakaton päivä... Näitä lakkoja sellainen edelsi :D

      Poista