tiistai 3. huhtikuuta 2012

Sanomalehtitaidetta

Tiistaimoi täältä talvisesta taajamasta (no ehehe, kylläpäs tuli t-alkuinen alkuhöpinä :D)! Koeviikko lähenee onneksi taas loppuaan, huomenna enää enkun koe ja sitten: freedom! Mulla on siis viiden päivän pääsiäisloma, yippee!
     Tänään sain jälleen uuden inspiraation maalailla kynsiä, Reetta-ystäväiseni oli bongannut kynsitaidetta eräästä blogista (jonka nimi on valitettavasti kadoksissa) ja sai mut innostumaan :).

Mulla lopputulos jäi vähän haaleaksi, mutta tarkoitus oli siis saada tuollainen tekstikuvionti kynnen pintaa koristamaan. Kattokaa nyt (tai oikeastaan mieluummin: älkää vaan katsoko!) noita mun talven runtelemia käsiä! Yhtä ryppyset kuin olisin noin seitsemänkymmentä vuotta vanhempi D: No onneksi se kevät kohta koittaa (tosin se "talvinen taajama" -aloitus ei ollut mitään myöhäistä aprillia: täällä on satanut koko eilisen päivän lunta ja ulkona on ihan tammikuinen sää...)! Aina mä tästä säästä jaarittelen...

Eli siis:
1. Aluslakka of course
2. Värilakka (väri periaatteessa vapaa, mutta välttämällä kimalteita ja kovin tummaa sävyä pääsee itse kuviointi oikeuksiinsa)
3. Kostuta sanomalehden palanen Neo-amiseptilla (tai jollain muulla haavan puhdistusaineella) ja paina palaa kynttä vasten (mulla tuli tuon vahvuinen kuva noin puolen minuutin painamisella). Anna kuivaa hyvin.
4. Päällyslakka ja that`s it!

Lakkana Lumenea!


2 kommenttia:

  1. onpa hienon näköiset kynnet, pitää joskus kokeilla itekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, ja suosittelen kokeilemaan, ihan hauskaa vaihteluahan näistä tulee :).

      Poista