torstai 26. huhtikuuta 2012

Million roses

Minä välillä löydän joitakin vaatteita ikään kuin uudestaan aina silloin tällöin. Tämä asu, jossa liihottelin useampana päivänä (en malttanut luopua siitä heti jälleennäkemisen jälkeen) sisältää yhden sellaisen vaatekappaleen.


Nämä siniset farkut on esitelty ehkä noin kymmenen kertaa täälläkin, mutku! Ne on vaan istuvat, niitä ei siis ihan koko ajan tarvitse nostella ja värikin passaa! Vähän vaan harmittaa, ettei mulla ole niitä toisia, mitä ihmettä mä teen jos ne hajoaa?? Täydellisyysfarkut siis Gina Tricotista. Taino okei, yks juttu mua niissä harmittaa: kännykkä on joskus taannoin ollut taskussa, ja siitä muistona ikuinen kännykän kuva reidessä D:


Höm, ilme ei ehkä olisi julkaisukelpoinen, mutta menköön nyt tällä kertaa :D. Nyt siis esittelyyn se uudelleen löydetty vaate: ruusupaita! Ostin tämän kesällä kerran, ja ohukaisuudessaan jäänyt koko talveksi pinon alimmaiseksi. Mulle tulee tästä sellaisia jänskiä mielikuvia yhtenään ja monia erilaisia. Yhtenä hetkenä se muistuttaa mummon vintin verhoja, toisena kertana yöpaitaa, jollaisissa piiat nukkui aitoissa. Sen jälkeen tulee mielikuva romanttisesta juhannusyöstä kukkaniityllä...

 
Näissä kuvissa mulla ei neuletta ole, mutta sellaisen tuonne vielä tarvitsee johonkin kun lähtee (ja sellainen mulla olikin päällä). Minulla on usein on taipumusta vilukissailuun, joten ihan normaalia on jos multa löytyy vielä heinäkuussakin laukusta neuletakki kylmyyttä vastaan :D.
     Tällaista tällä kertaa, hyvät illanjatkot! Ps. Pahoittelen tämän kertaista peiliteineilyä, mutta jalustan kaivaminen olisi ollut liian työläs projekti (laiska vai laiska?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti