keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Joutsan joutopäivät

Kehuin taannoin ohimennen, että mun kesätyö ei ollut tavanomainen sitten yhtään. Nyt seuraa vähän esittelyä :). Kesätyö oli mulle aika jännittävä kokemus, sillä se liittyy mun mahdolliseen tulevaan ammattiin, joka olisi siis graafista suunnittelua. Tämä ei siis tosiaan ole sellainen se on sitä mitä haluan tehdä seuraavat kolmekymmentä vuotta elämästäni -ammatti, vaan yksi mahdollisuus, niistä lukuisista muista haaveammateista :).

      Suunnittelin siis tapahtumakäsiohjelman ja julisteen ulkoasun. Alkuperäisestä se jonkin verran muokkaantui, mutta perusidea säilyi silti samana. Työhön kuului taittoa, värien ja kuvien valintaa... Eräs yksi hienous mun suunnitelmasta oli poistettu, mikä mua jäi aika pakjon harmittamaan, nimittäin kuvien heijastukset. Mutta kai se oli vaan tilapulaa...
Nettisivut, jotka on myös luotu mun suunnitelman pohjalta: http://joutsa.fi/jouto/



     Juliste muuttui alkuperäisestä ihan jonkin verran, mutta olin käsittänyt vähän väärin sen, mitä siltä haettiin, heh :D. Jälleen kuitenkin perusidea, eli raikas, yksinkertainen ja kesäinen ilme, säilyi ennallaan.
      Kuten ainakin tuosta julisteen päivämääristä erottuu, niin Joutopäivät on jo ollutta ja mennyttä, postaus tulee vähän jälkijunassa mutta tuleepa kuitenkin! :) Mitäs tykkäsitte julisteen/käsiohjelman ulkoasusta?

2 kommenttia:

  1. VAU tostahan tuli tosi hieno!! :D En osannu ollenkaan kuvitella että siitä tulee noin upean ja "ammattimaisen" näköinen :D Kyllä ehdottomasti oikea henkilö valittiin tuota suunnittelemaan! Ja tosi hienoa, että sä sait palkkion lisäksi myös kokemusta työstä, josta sä oot kiinnostunut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no "ammattimaiseen" lopputulokseen tarvittiin kyllä niitä ammattilaisiakin :D Mutta kiitos silti! :)

      Poista