lauantai 2. kesäkuuta 2012

Who do you think you are?

Se olisi sitten lukion ekaluokka saatu päätökseen (eikä!). Nappiin menneistä musiikkiesityksistä, stipendistä ja pitsasta iloisella mielellä täällä kirjoittelen :).

Tämä kappale me Viivin ja Ennin kanssa esitettiin. Viiville terveisiä, että lauloit ihanasti :)!


Kampauksena mulla oli perinteinen nuttura. Helppo ja hyväksi havaittu :)!
Nyt teksti ei näyttäis oikein lähtevän minkään suuntaiseen lentoon, muualla kuin tuolla fiktiivisellä puolella. Kertokaahan mitä olisitte mieltä, jos julkaisin täällä silloin tällöin pätkiä novellista, joka mulla  on viimeistelyn alla? Novellin aiheena on kahden tytön ystävyyssuhde, joka alkaa säröillä. Sivujuonteina novellissa on romanttista väreilyä ja itsensä hyväksymisen kanssa kamppailua. Novelli kuvaa yhden kesän tapahtumia.
Hyvää yötä!
(Ainiin ja ps. Onnea kaikille peruskoulun päättäneille, ylioppilaille ja valmistuneille!)


6 kommenttia:

  1. Mä ainakin tykkäisin sun novelleja lukea !! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa! Tälläset on aina vähän jänniä juttuja, kun toiset tykkäisi toiset ei... :)

      Poista
  2. Laita vaan pätkiä novellista, kuulostaa tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on munkin lempinovelli niistä mitä oon kirjoittanut! :)

      Poista
  3. Isot onnittelut ekan luokan menestyksekkäästä suorittamisesta ja stipendistä! :-D
    Mä ainakin olisin tosi innostunut lukemaan tuon sun novellin! Kannatan siis ehdottamaasi pätkien julkaisemista silloin tällöin, aihekin kuulostaa tosi hyvältä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset onnitteluista! :) Mä kanssa haluaisin julkaista sitä, mutta vähän jänskättää toisaalta.. täytyy viimeistellä hyvin :D

      Poista